• Všechno je teď špatný..a omlouvám se že jsem teď dlouho nepsala..páč na to neni moc nálada..za všechno může ta po****ná škola..Takže..abych nějak začala..mám průser..a to pořádnej..vypadá to na dvojku z chování..asi. Jen kvůli tomu, že sem si zapálila cigáro o poledňáku a viděla mě přitom učitelka, která je prostě největší svině a nabonzla to. Teda nelítám v tom sama, ještě 3 spolužačky. Takže takhle. Vim, že to kouření je už fakt trapný..a taky sem si z toho asi vzala ponaučení. Ale prostě mě ten postih štve jak něco..možná proto, že teď sem ještě ve škole za tu vzornou holčičku, která se celkem dobře učí, je aktivní..a teď budu za tu špatnou no..ani mě tak neštve že se to dozvědi naši..no co..stejně by na to jednou přišli..
• Další problém...postava..ztloustla sem dost..je to na mě poznat..nesluší mi to tak jako dřív..a mám z toho taky pokaženou náladu.
• Ve škole se teď hodně krade..už nějak od vánoc..Každej tejden se tam něco ztratí. A mě včera ukradli tisícovku, kterou sem měla na zaplacení faktury. A jelikož včera byl poslední den, kdy sem to mohla zplatit, tak budu muset zaplatit o ňákých 1300 navíc, páč 300 je ještě za opožděnou platbu. Skvělý no..
Tak sem si vylila svý problémy..a zas du
Se mějte líp než já :-**

2 komentářů:

Naughty girl řekl(a)...

Ta dvojka z chování mi přijde trochu přehnaná. Určitě nejsi s těmi třemi spolužačkami sama, kdo u vás ve škole kouří a na ten názor ostatních se vykašli... s tou tisícovkou mě to mrzí :-(

Dejnžryně řekl(a)...

no to je pěkný teda.. :-(
Problémy se vždycky nakupěj v jednu dobu.. to je někdy fakt děs..
a s těma penězma a s tou dvojkou.. to je síla.. to bych byla uplně v depce..a zuřivá..