Zdravíčko..
Tenhle týden máme jarňáky, takže se válím doma, vstávám si v půl 12 a domu chodim ve 4 ráno :-D tzn. jako příklad včerejšího dne :-D Ale ne, vypadá to, že tyhle prázdniny jsou docela povedený :) Představa školy ve mně vyvolává nelibé pocity... :-D Už aby byly maturity, budeme to mít trochu volnější ..:-D
Jinak, jak je to s mym nekouřením? Nevydržela jsem to. I když svym zpusobem vlastně jo..:-D No prostě místo jedný poslední cigarety sem si dala ten večer jednu poslední krabku :-D Ale od tý doby sem nic neměla...:-D
Co se týče zdravějšího stravování, před chvílí sem zblajzla velkou porci čínských nudlí co mi táta přivez k obědu..:-D Takže no comment...
Čokoláda - opravdu jsem jí zatim nekonzumovala xD ALE OPRAVDU !! :-D:-D (kecá :-D)
No a sport - ráno a pokud jsem schopná i večer, tak po 20 minutách si vždycky zacvičím :-D To sem docela spokojená.
Ještě by to chtělo začít navštěvovat to solárko :)
Jelikož mi mamka odjela na tejden do Brna, kde studuje vejšku, tak máme doma s tátou a se ségrou veget..zkuste si představit jak to vypadá u nás v kuchyni třeba..:D Ve čtvrtek nás tatínek vezme do Zoo..jůůůů :-D Ne, já do Zoo nepojedu, tam jede jen táta se ségrou, mě vyšlou pro jarní bundu :-D
Asi budu končit, měla bych jít uklidit tu kuchyň. Před tim to asi vyblejsknu a pošlu to mamce mmskou ať vidí :-D Tak pa.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:D sem vždycky ráda ,když někdo vypadne z domu,.pak se tu dá tak volněji dýchat.ne,že bych žila mezi lidma co se furt hádaj a dělaj dusno,to ne. ale stejně...

Anonymní řekl(a)...

tak to si vegetíte dobře :D
se máš! to bych taky brala :D :)
no jo no jo:D ty závislosti :D bez čokolády bych asi nevydržela :D
jinak na tý fotceo políčko vejš ti to sluší.. :) tak hezkým lidem to sluší vždy a všude :D !