Zdravíčko... (a to myslim doslova)

Tenhle tejden se toho stalo tolik, že bych tu musela být snad celej den abych to vypsala..ale tak zkráceně..asi víte, že se mi stala taková nehoda...tak abyste si nemysleli bůhvíco se mi stalo..tak...v pondělí cca ve 4 hod. ráno jsem se šla napít a potom na wc...jenže cestou se mi začala šíleně motat hlava, najednou se mi zatmělo a dál nevim, pak už si pamatuju jen jak jsem se postupně probouzela, bylo to, jako kdyby mě někdo budil ze sna. Byla jsem celá od krve a po chvíli pro mě přijela sanitka...kromě zašitýho obočí a modřin na obličeji a na těle mi nic neni, takže jsem vyvázla celkem slušně :D
V nemocnici sem si tři dny pobyla a pak alou domu..
Doktoři nejdřív mysleli že to byla epilepsie, protože údajně jsem měla křeče když jsem tam tak ležela na tý zemi, ale to se nepotvrdilo, takže uznali, že to byla nějaká slabost..s tim bych asi souhlasila i já, protože sem se tu noc asi do půlnoci učila a pak sem nemohla spát..nevim...Ovšem můžu být ráda, že máma taky tu noc nemohla spát, protože by asi neslyšela ten pád..a nevim nevim kdyby mě tam našli až někdy ráno jestli bych ještě byla mezi živýma :-D :-D teď se tomu směju no...:D
Takže takhle..
Za ty dva dny co jsem teď doma jsem nědělala nic jinýho než spala, koukala na filmy, jedla...jezdily za mnou pořád návštěvy..babča, teta, kamarádky...takže o zábavu jsem měla postaráno..ještě to nemám vyjasněný s NIM...doufám že se to už brzo vyřeší, nechci aby se trápil on ani já..ale o tom až příště...

3 komentářů:

Naughty girl řekl(a)...

Jsem ráda, že ty testy dopadly dobře ;-) a s NIM držim palce :-)

Anonymní řekl(a)...

JE TO DOBŘE , ŽE TO NAKONEC NENÍ TAK HROZNÝ .. :) ;-)

Anonymní řekl(a)...

Vylekala jsi mě,jak jsi psala,že jsi byla celá od krve.Tak hlavně,že to takhle dopadlo...-)