Tak vás po dlouhé době opět zdravím..:)
Poslední dobou sem neměla o čem psát..teď tu pár novinek přece jenom v zásobě mám, tak jdeme na to..
Takže Martin..snažim se to brát jako minulost..vim že ho tim dost ranim, ale nic jsme spolu neměli..a on by to mohl pochopit..:-(
-- Je tu někdo novej..přijdu si divná..jednoho "odstrčim" a už se nechám nabalovat od jinýho? Jenže..to bych snad ani nebyla já, že..
A dál...včera sem byla ve škole..poprvý od tý doby co se mi to stalo..vypadám jak debil s těma stehama na obočí..ale co nadělám... Lidi si asi řikaj, co ta dělala, ta dostala určitě od někoho přes hubu...:-D páč to tak fakt vypadá...ale skutečnost je opravdu jiná no..ale ani se moc neobtěžuju s vysvětlováním jak se mi to stalo..už mě to nebaví každýmu to zvlášť vyprávět, a ani nemám potřebu se s tim moc chlubit..jsem jenom ráda, že podezření na cukrovku nebo epilepsii se nepotvrdilo..:)
Jo a v pátek...mám RANDE. I když ještě nevim jistě jestli tam pujdu :-D Přece jenom mu nechci dělat ostudu, s tim mym sešitym obočim :-D ale řikal že mu to nevadí, tak nevim jestli mu to mám věřit nebo ne..uvidíme..ale jak to tak vypadá, tak on o to dost stojí abych s nim šla..:)
V sobotu mě pak čeká valentýn, kterej oslavim s mojí nejlepší kamarádkou, jako každej rok, obě dvě sme na ocet, takže na sebe zbydeme :D i když popravdě si Valentýna ani jinak než s ní nedokážu představit :-D
V sobotu to bude přesně rok co jsem se rozešla s bejvalym..jo, rozešla jsem se s nim na Valentýna..krásný ne :) Takže moje záchrana- nejlepší kamarádka..na tu jedinou jsem se v tenhle den mohla spolehnout..:)
Přemejšlim že bych mohla příští tejden vyrazit do Prahy a nakoupit si nějaký nový hadry..:-D Jenže peněz se mi moc nedostává...tak nevim :-D
Budu se muset jít učit chemii, zemák a ekologii...jako doteď sem nepochopila, na co mi je na obchodní akademii chemie :-D Docela ztráta času no :-D
Tak já vás ještě oběhnu a popádím..páčko..

0 komentářů: